10 Nisan 2014 Perşembe

OSMO WONDER 10





              Merhabalar..

     Size sevgili Nihancığım sayesinde tanıştığım ve çok memnun kaldığım bir saç ürününden bahsedeceğim..

     Efsanevi Osmo Wonder 10 :
Bu ürün saçınıza 10 etkisi var oyüzden bu ismi almış ben bu etkileri yanı sıra saçıma sürdüğümün ertesi günü saç tellerimde hissettiğim kalınlaşma ve saçımda koyulaşma hissettim.. Bu nedenle çok memnun kaldım fakat herkeste aynı etkiyi gösterirmi bilmiyorum.. Bu ürün vanilya kutudan da çıkmış ama ben ozaman vanilya kutuyla tanışmamıştım.. Bu güzel ürünle tanışmamı sağlayan Nihan'ıma çok teşekkür ediyorum..

Vaad ettikleri ise şu şekilde..

Wonder 10, Keratin temelli durulanmayan tedavi ile birlikte 10 harika etkiyi bir arada sağlayan “hepsi bir arada” spreydir. Bu çok amaçlı sprey, saçları daha yumuşak, daha ipeksi ve daha kullanışlı hale getirir, göz alıcı parlaklık kazandırır.

10 Etki:

Kuru ve yıpranmış saçları onarır.Saçları besler ve korur, daha parlak görünmesini sağlar.Fön ve maşanın verdiği ısının zararlı etkilerinden korur.Yumuşak, ipeksi ve daha kolay şekil alabilen sonuçlar yaratır.Renk koruma kompleksi içerir, boyalı saçlarda rengi daha uzun süre canlı tutar.Saçlara hacim ve hareket kazandırır.İnanılmaz kolay tarama sağlar, düğümlenmiş saçları koparmadan kolayca açar.Elektriklenmeyi önler, bukleleri kontrol altında tutar.Hem doğal hem de yapay saçları güçlendirir.Saç uçlarındaki kırıkları onarır, pürüzsüzleştirir.

Kullanımı: Saçlarınızı yıkadıktan sonra havlu ile ıslaklığını alın. Wonder 10’i nemli saça eşit olarak püskürtün, dağıtın. Durulamayın.

Saçlarınızı fön makinası veya maşa ile kurutabilir/düzleştirebilir ya da doğal olarak kurumaya bırakabilirsiniz. Kuru saça uygulamada, elinize püskürterek saçlara dağıtabilir, günlük bakım olarak kullanabilirsiniz.

Bu ürüne sahip olmak istiyorsanız vanilyaclub den yani şu linkten ulaşabilirsiniz.. 
http://www.vanilyaclub.com/guzellik-kozmetik-urunleri/1192-osmo-wonder-10.aspx
 
       VANİLYACLUB ŞİPARİŞİM VE HEDİYELERİM



2 yorum:

  1. aldıklarını güle güle kullan :) bloğumda çekiliş var beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim bebegim.. hemen bakiyorum..

      Sil