11 Mart 2014 Salı

KOZMELA ALIŞVERİŞİM REAL TECHNİQUES FIRÇA SETLERİ


                Harika alışveriş deneyimim...


Merhalar canlarım :)) size 8 Mart kadınlar gününde sevgili www.kozmela.com sitesinden yaptigim alişverişimden bahsetmek istiyorum.. :))

Bildiginiz gibi kozmela bizim bu özel günümüze dair çok güzel bir indirim yaptı tüm Real techniques fırçalarda tam % 50 indirim yaparak biz kadınların gönlünü fethetti.. Ayrıca çok farklı indirimlerde yaparak ihtiyaçlarımıza daha ucuza sahip olmamımızı sağladı..

Kozmela'dan bu ilk alışverişimdi.. Nasıl bir site olduğu hakkında bilgim vardı ama bir türlü alışverış yapmak nasip olmamiştı..
Bu indirim sayesinde uzun zamandir istedigim setlere kavustum hemde bu güzel siteyi tanımış oldum :)

Kozmela sık sık indirim yaparak biz kadınları sürekli mutlu eden bir site. Eger takip ederseniz bu indirimlere sıkça rastlayabilirsiniz..

Ayrıca öyle güzel insanlar çalışıyorki, okadar ilgililer ki anlatamam.. Bu ilgi benim için çok önemliydi ve hakkıyla yerine getirdiler.

Fırçaları daha kullanma vaktim olmadı ancak real techniques ten bahsediyoruz.. gerçekten harika fırçalar yumuşacıklar ve yıllarca kullanılabilecek fırçalar kıllarında hiç dökulme yasamadim daha önce kullandıgım firçalarında..

Kargoda okadar hızlıki hemen gönderim yapılıyor fakat kargo şirketleri bazen sorumsuz oluyor buyuzden kargomuz geç gelirse bu  kargo firmasının suçu oluyor.


Eğer sizde bu güzel siteyle tanışmak isterseniz
Hala indirimler devam ediyor hemen sizi  http://www.kozmela.com/ 'a aliyim.. 

İYİ ALIŞVERİŞLER..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder